Hyundai i20 nowej generacji jest już dostępny w wersji N Line. Dowiedz się więcej o tej wersji wyposażenia i sprawdź, czym różni się od pozostałych.

Grono hatchbacków Hyundaia dostępnych w usportowionej wersji N Line, która dotychczas obejmowała modele i10 i i30 zostało poszerzone o Hyundaia i20 Nowej Generacji.

Hyundai i20 N Line – co wyróżnia go z zewnątrz?

Z zewnątrz Hyundaia i20 N Line wyróżnia przedni zderzak, który podkreślono elegancką szarą listwą, która nadaje mu bardziej sportowego charakteru.

Czarny kaskadowy grill ozdobiony jest logo N Line. Jego wzór nawiązuje do stosowanej w wyścigach flagi szachownicy. Na czarno lakierowane są też lusterka boczne.

Hyundai i20 N Line

Wypełnienie przednich reflektorów i tylnych świateł (wykonane są w technologii LED) jest ciemniejsze w porównaniu do bazowego modelu.

Wersję N Line od zwykłego i20 odróżniają też sportowe szare akcenty oraz elegancki tylny zderzak. Poprawiają one nie tylko wygląd samochodu, ale także właściwości jego aerodynamiczne.

Kolejnymi elementami wyróżniającymi Hyundaia i20 N Line są:

  • trójkątna lampa przeciwmgielna LED
  • i chromowana podwójna końcówka wydechu.

Hyundai i20 N Line – jaki jest wewnątrz?

Wewnątrz wyróżnikami nowego i20 N Line są:

  • sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami,
  • czarna podsufitka,
  • dedykowana kierownica N,
  • metalowe pedały i skórzana gałka zmiany biegów N z czerwonymi akcentami.
Hyundai i20 N Line

Wersja z automatyczną skrzynią biegów wyposażona jest w łopatki do zmiany biegów przy kierownicy.

Przestronne i komfortowe wnętrze

Hyundai i20 N Line podobnie jak wszystkie wersje nowego i20 charakteryzuje się przestronnym wnętrzem, oraz dużym, 352-litrowym, bagażnikiem.

Samochód wyposażony jest w:

  • kamerę cofania,
  • tylne czujniki parkowania,
  • tempomat z ogranicznikiem prędkości,
  • kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą,
  • przedni podłokietnik,
  • elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne,
  • klimatyzację manualną,
  • podgrzewaną kierownicę,
  • podgrzewane przednie fotele
  • oraz przyciemniane tylne szyby.

Nowoczesne multimedia i technologie łączności

W standardowym wyposażeniu Hyundaia i20 N Line znajduje się:

  • system multimedialny z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym, zdalnym sterowaniem na kierownicy, 6 głośnikami, systemem Bluetooth z rozpoznawaniem głosu i bezprzewodową integracją z Android Auto i Apple Car Play,
  • cyfrowe radio DAB,
  • dwa porty USB z przodu i jeden dla pasażerów z tyłu,
  • gniazdo 12V
  • oraz zestaw cyfrowych wskaźników z kolorowym wyświetlaczem o wielkości 10,25 cala.

Wyposażenie opcjonalne Hyundaia i20 N Line obejmuje:

  • system Premium Audio BOSE z głośnikiem centralnym i zewnętrznym wzmacniaczem,
  • system multimedialny z kolorowym ekranem dotykowym o wielkości 10,25 cala,
  • nawigację fabryczną z usługami Hyundai LIVE oraz system łączności Bluelink.

System Bluelink umożliwia lokalizowanie samochodu, jego zdalne otwieranie i zamykanie, przesyłanie danych o celu podróży i nawigowanie po zaparkowaniu, a także otrzymywanie informacji o jeździe, raportów o pojeździe oraz powiadomień o uruchomieniu alarmu).

Hyundai i20 N Line

Trzy pakiety do wyboru

Dla Hyundaia i20 N Line przewidziane zostały trzy pakiety:

  • Cool&Easy, który składa się z klimatyzacji automatycznej z funkcją automatycznego odparowywani szyb, czujnika deszczu oraz bezkluczykowego dostępu. Jego cena to 2 000 zł.
  • LED zawiera reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów oraz przednie świata przeciwmgielne i kosztuje 2 200 zł.
  • Tech. W skład tego pakietu wchodzi system multimedialny z ekranem dotykowym 10,25 cala, fabryczna nawigacja, system Bluelink, system Premium Audio BOSE z centralnym głośnikiem i wzmacniaczem, oświetlenie nastrojowe, elektrycznie składane lusterka i podwójna podłoga bagażnika. Pakiet Tech wyceniony został na 6 000 zł.

Klienci mogą wybrać także opcjonalny, kontrastowy dach w kolorze Phantom Black. Jego koszt to 1 700 zł.

Hyundai i20 N Line

Rozbudowany pakiet bezpieczeństwa w standardzie

Hyundai i20 N Line wyposażony jest w bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa. Wśród nich są:

  • system utrzymywania pasa ruchu (LKA),
  • asystent zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów oraz rowerzystów (FCA),
  • asystent inteligentnego czytania znaków (ISLA),
  • systemy: monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW), ostrzegający o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA) i system monitorowania tylnej kanapy (ROA)
  • oraz system ABS z elektroniczną kontrolą stabilizacji (ESC) i asystentem podjazdu (HAC).

W Hyundaiu i20 N Line standardem jest też:

  • 6 poduszek bezpieczeństwa (w tym przednie, boczne i kurtynowe)
  • oraz system ratunkowy eCall.

Hyundai i20 N Line – wersje silnikowe

Nowego Hyundaia i20 N Line mogą napędzać dwa silniki:

  • standardowy silnik 1.2 MPI o mocy 84 KM. Ten silnik jest sparowany z 5-biegową skrzynią manualną
  • oraz silnik 1.0 T-GDI o mocy 100 KM, który jest dostępny z manualną przekładnią o 6 przełożeniach lub z dwusprzęgłową 7-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Samochody wyposażone w silnik 1.0 T-GDI zostały udoskonalone pod względem ustawień zawieszenia, reakcji silnika i dźwięku wydechu, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy.

Poprawę prowadzenia, a zarazem wyglądu, zapewniają specjalnie przygotowane dla wersji N Line dwukolorowe 17-calowe felgi aluminiowe.

Hyundai i20 N Line – ceny

W zależności od jednostki napędowej, za Hyundaia i20 N Line trzeba zapłacić od:

  • 73 200 zł – za samochód z 84-konnym silnikiem 1.2 MPI,
  • 79 600 zł – za samochód ze 100-konnym silnikiem 1.0 T-GDI i 6-biegową skrzynią manualną
  • i od 84 900 zł za auto z silnikiem 1.0 T-GDI o mocy 100 KM i 7-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Zmiany w Hyundaiu i20

Wraz z wprowadzeniem wersji N Line oraz rocznika modelowego 2022, Hyundai wprowadził też zmiany w specyfikacji pozostałych wersji i20:

  • wszystkie wersje zostały wyposażone w asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z rowerzystów. Uzupełnia on asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów (FCA). Standaryzacja objęła również wersję Classic. Jest ona w dalszym ciągu dostępna jest od 54 800 złotych,
  • wyposażenie standardowe wersji Comfort obejmuje teraz konsolę centralną z przednim podłokietnikiem oraz port USB dla pasażerów z tyłu,
  • dla wersji Comfort wprowadzone zostały dwa nowe pakiety: Pakiet Cool, który składa się z klimatyzacji automatycznej z funkcją automatycznego odparowywani szyb oraz czujnika deszczu, jego cena to 1 200 zł. Pakiet LED zawiera reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, przednie świata przeciwmgielne i chromowane listwy okienne oraz czarną błyszczącą osłonę grilla dla wersji z silnikiem 1.0 T-GDI, kosztuje 2 200 zł.

Wkrótce do oferty dołączy całkowicie nowy, sportowy i20 N z silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 KM.